باهم بودن
 
•●♥سر پناه عاشقی بی معشوق♥●•
 
 

به"یاد هم بودن"

قشنگترین هدیه ایست که نیاز

به"باهم بودن"

ندارد

به آجی خودم "D.B"

 



نظرات شما عزیزان:

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت0:22---29 شهريور 1392
مــیــرومــ امــا..

در نــبــودنــمــ

اگــر لــحــظــهـ ای، حــتــی بــرای ثــانــیــه ای هــرچــنــد کــوتــاه ..

دلـتــنــگــمــ شــدی ...

بــهــ خــاطــراتــمــان قَــســمــ...!!!

نــگــذر از "او" کــهــ مــرا از "تُــــــو" و نــگــاهــتــ را از "مــن" گــرفــتــ ...!


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت0:22---29 شهريور 1392
حواست هست؟♪
شهـــــریور است ...♪
کم کم فکر باد و باران باش ! ♪
شاید کسی تمـام گریه هایش را♪
برای پاییـــــــــز گذاشته باشد .......♪


elnaz
ساعت19:49---28 شهريور 1392
salam webloge khubi darin mamnon k sar zadid

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت13:42---19 شهريور 1392
چرا ناراحت میشی از دستم

رضوانه
ساعت16:38---11 شهريور 1392
سلام داداشی.بابت حرفی که زدم گفتی همه رو با یه چوب میزنم.ولی اینطوری نیس.اینو گفتم چون واقعا اینجوریه.اره شاید استثنا هم باشه ولی کمه.بلانسبت تو.ولی خداییی چندتا از پسرا هستن که اینجوری نیستن؟؟تعدادشون انگشت شماره که تو هم جزوشونیراستی اگه موافقی لینک کنیم بهم خبر بده بلینکمت!!فعلا

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت14:32---9 شهريور 1392
کاش می شد باردیگر سرنوشت از سر نوشت کاش می شد
هر چه هست بر دفتر خوبی نوشت
کاش می شد از قلمهایی که بر عالم رواست
با محبت, با وفا, با مهربانیها نوشت
کاش می شد اشتباه هرگز نبودش در جهان
داستان زندگانی بی غلط حتی نوشت
کاش دلها از ازل مهمور حسرتها نبود
کاین همه ای کاشها بر دفتر دلها نوشت


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت14:17---9 شهريور 1392
خیلی جمله ی قشنگیه ممنون.
امیدوارم لیاقتشو داشته باشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسالی در تاریخ : شنبه 9 شهريور 1392برچسب:باهم بودن, :: 14:8 :: توسط : تنها

درباره من
زندگی شطرنجی ست که اولین کیش آن باعث مات شدن میشود پس آنطور بازی کن که گویی در حرکت بعد مات میشوی
تاکید:
عشق چارچوبی برای بشریت
حضرت عشق:
حضرت عشق بفرماکه دلم خانه توستءسرعقل آمده هربنده که دیوانه توستءدل من اگرکه ازعشق نصیبی داردءحضرت عشق به من لطف عجیبی داردءبگذاریدبگذاریدکه بیماربمانداین دلءباتب عشق دلم حال غریبی داردءلحظه میمیردومن آخرسرمیپوسمءعشق ای ناجی من دست تورامیبوسمءبی وجودتوسعادت نشودحاصل منءتانفس هست توای عشق بمان دردل من
مقایسه
مقایسه عشق من شبیه دیگر عاشقان تو نیستم, بانوی من, اگر دیگری ابری به تو دهد, من بارانت میدهم, اگر دیگری فانوسی دهد, من ماه را در دستانت مینهم, اگر دیگری شاخه ای دهد, من درختان را برایت ارمغان میاورم, و اگر دیگری کشتی به تو دهد, من سفر را پیش کشه تو میکنم...
آدمای راستگو....
خیلی زود و راحت عاشق می شن... خیلی راحت احساسشون رو بُروز میدن..... خیلی راحت بهت می گن که دوستت دارن.... خیلی دیر دل می کنن.... خیلی دیر تنهات می ذارن.... اما..... وقتی زخمی بشن... ساکت می شن... چیزی نمی گن .... خیلی راحت میرن.... و دیگه هم بر نمی گردن...
باورکن
مرا اینگونه باور کن... کمی تنها کمی بیکس کمی از یادها رفته خدا دیگر کجا رفته؟ نمیدانم مرا آیا گناهی هست؟ که شاید هم به جرم آن غریبی و جدایی هست....
موضوعات
آخرین مطالب
دلنوشته های
کیلیک نکنیا
آهااای فرهادمجیدی
ads
دوستام

•●♥سر پناه عاشقی بی معشوق♥●•







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 2031
بازدید کل : 433462
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 533
تعداد آنلاین : 1




♫This 4 u.m&r ♫